HomeMEMORIAL JUAN VARELA TROFEO INTERNACIONAL CONCELLO DE FERROL

Club Marina Ferrol - Noticias

MEMORIAL JUAN VARELA TROFEO INTERNACIONAL CONCELLO DE FERROL

TROFEO CONCELLO DE FERROL/MEMORIAL JUAN VARELA 2022.
 

Este sábado celébrase, xa co formato clásico, o Trofeo Internacional de Concello de Ferrol, correspondente ao ano 2022, e que constitúe o número cuadraxésimo segundo do Memorial Juan Varela, e o vixésimo quinto desde que o Concello de Ferrol uniuse á organización do mesmo.

O Trofeo retorna á súa piscina habitual que é a da ARMADA ESPAÑOLA, sita en Batallóns. Temos que agradecer a todo o mundo da natación a extraordinaria acollida do evento, dado que houbo unha inscrición inicial de 342 nadadores, antes do corte de marcas.

Este ano contamos coa participación de 24 equipos, tres deles de Portugal, e un da Comunidad de Madrid.Todos os participantes recibirán un obsequio conmemorativo (gorro do evento promocionando Cidade de Ferrol/Porto dá Ilustración) así como unha bolsa de merenda (Colaboración do Supercor).

Lembrade que o trofeo reparte premios económicos por un importe de 500 euros ao primeiro clasificado (masculino e feminino), 300 aos segundos, 150 aos terceiros, 100 aos cuartos e 50 aos quintos clasificados segundo táboa. Haberá medallas aos tres mellores en cada proba e aos tres mellores equipos na clasificación xeral.

O Concello de Ferrol é o que achega os premios a través da subvención xeral do evento. Agradecemento especial merece a empresa de eventos a Santa Compaña pola súa disposición e colaboración activa na achega da infraestrutura.

Asistirán ao trofeo o Presidente da FEGAN D. Carlos Touriño, así como a Concelleiro de Benestar Social e Patrimonio Histórico de Ferrol, Dona Eva Martínez. As series e resultados poderanse seguir en directo na ligazón de máis abaixo.

Este sábado se celebra, ya con el formato clásico, el Trofeo Internacional de Concello de Ferrol, correspondiente al año 2022, y que constituye el número cuadragésimo segundo del Memorial Juan Varela, y el vigésimo quinto desde que el Concello de Ferrol se ha unido a la organización del mismo. El Trofeo retorna a su piscina habitual que es la de la ARMADA ESPAÑOLA, sita en Batallones.
Tenemos que agradecer a todo el mundo de la natación la extraordinaria acogida del evento, dado que hubo una inscripción inicial de 342 nadadores, antes del corte de marcas.Este año contamos con la participación de 24 equipos, tres de ellos de Portugal, y uno de la Comunidad de Madrid.Todos los participantes recibirán un obsequio conmemorativo (gorro del evento promocionando Cidade de Ferrol/Porto da Ilustración) así como una bolsa de merienda (Colaboración del Supercor).
Recordad que el trofeo reparte premios económicos por un importe de 500 euros al primer clasificado (masculino y femenino), 300 a los segundos, 150 a los terceros, 100 a los cuartos y 50 a los quintos clasificados según tabla. Habrá medallas a los tres mejores en cada prueba y a los tres mejores equipos en la clasificación general.
El Concello de Ferrol es el que aporta los premios a través de la subvención general del evento. Agradecimiento especial merece la empresa de eventos la Santa Compaña por su disposición y colaboración activa en la aportación de la infraestructura.
Asistirán al trofeo el Presidente de la FEGAN D. Carlos Touriño, así como la Concejal de Benestar Social e Patrimonio Histórico de Ferrol, Doña Eva Martínez. Las series y resultados se podrán seguir en directo en el siguiente enlace:
La competición será retransmitida por el canal Twich del club:
y posteriormente se subirán al canal de Youtube:
Agradecimiento especial

Patrocinadores

Acceso